Open top menu
Friday, December 27, 2013



 
Misi KRR
Menjadi suasana tempat makan kasual lagi selesa diluar kediaman anda yang menyediakan layanan mesra.

Visi KRR

Menjadi menu ayam panggang pilihan yang lazat dan menyihatkan.
Peluang Perniagaan :
Kenapa KRR?

a. Menu yang menyihatkan lagi segar dan hidangan yang berkualiti


Pengguna hari ini membuat pilihan gaya hidup sihat dengan menjadi lebih sedar apa yang mereka makan dan mengambil makanan berkhasiat yang bukan sahaja sihat tetapi mudah. Pengambilan ayam semakin meningkat dan ayam panggangnya Kenny Rogers Roasters 'yang digaul di dalam sitrus herba, dan rempah semula jadi menyediakan pengguna alternatif yang sihat dan mudah untuk ayam goreng tradisional. Di samping itu, menu Kenny Rogers Roasters 'hidangan sampingan yang dimakan panas dan sejuk memberi pengguna pilihan pelbagai makanan segar dan menyenangkan.

b. Kesedaran di luar Minda

Usaha pemasaran kami sentiasa memberi penekanan kepada Kenny Rogers Roasters sebagai "tempat kegemaran untuk ayam panggangnya", sifat-sifat yang sihat dan perbezaan yang unik bagi mewujudkan berterusan top-of-the-minda kesedaran dan peringatan dalam minda pengguna.

c. Harga menarik

Kenny Rogers Roasters menawarkan nilai untuk wang-mutlak yang diterjemahkan kepada makanan berkhasiat yang menarik pada harga kemudahan restoran perkhidmatan penuh.

Peluang francais:

Menjadi Francaisi?



a.    Komitmen ke arah Kecemerlangan

Kenny Rogers Roasters dibina di atas asas yang kukuh reputasi yang kukuh, sistem perniagaan yang telah terbukti, latihan secara menyeluruh dan sokongan.


b. Konsep KRR

 Menyampaikan KRR Pengalaman konsisten dan tegas setiap hari dan setiap masa.


Pelaburan Anda:

Struktur yuran dan Modal Sediakan Kos seperti berikut: -

Francais Bayaran                                 : USD 25.000

Bayaran royalti & Pemasaran               : 5%

Modal kos setup satu restoran untuk    : MYR 250,000


purata 2500 kaki persegi

Pencapaian:

Anugerah

 a) Anugerah Pilihan Amerika (American’s Choice Award)


Dianugerahkan 3 kali berturut-turut (1996, 1997 & 1998) untuk Ayam Rantaian Terbaik oleh Majalah Restoran dan Institusi (Best Chicken Chain by Restaurants and Institutions Magazine).

 b) Francaisi Induk Tahunan (Master Franchisee of the Year)

Diberikan untuk dua tempoh berturut-turut (2000/2001 & 2002/2003) oleh Persatuan Francais Malaysia. Dan sekali lagi, telah dianugerahkan Francaisi Induk Tahun 2009.


c) Asia Pasifik Antarabangsa Kejujuran Enterprise - Keris Award

Ini merupakan pengiktirafan anugerah menarik yang berjaya dianjurkan setiap tahun sejak tahun 2002 oleh Persatuan Pembangunan Usahawan Malaysia. Objektif utama anugerah itu ialah untuk membezakan daripada syarikat-syarikat yang mempunyai prestasi cemerlang dan bertindak dengan jujur​​. Kejujuran mewakili gaya yang mengendalikan dan menguruskan sesebuah syarikat, reputasi serta imej awam di pasaran. Roasters Asia Pacific telah menerima anugerah bagi tahun 2006 dan 2007.

Tagged
Different Themes
Written by Templateify

Aenean quis feugiat elit. Quisque ultricies sollicitudin ante ut venenatis. Nulla dapibus placerat faucibus. Aenean quis leo non neque ultrices scelerisque. Nullam nec vulputate velit. Etiam fermentum turpis at magna tristique interdum.

Newer Post
This is the last post.

0 comments